Rostou výdaje na internetovou reklamu
Internetová reklama
Výdaje vynaložené na internetovou reklamu umístěnou na webových stránkách rostou. Za měsíc duben bylo vynaloženo na propagaci na internetu bezmála 652 milionů korun.
Z měření AdMonitoring vyplývá, že v dubnu bylo za internetovou reklamu utraceno téměř 652 milionů korun. Oproti měsíci březnu výdaje na reklamu vzrostly téměř o 92 milionů korun. Největší příjmy z internetové reklamy měl v měsíci dubnu Seznam.cz s více jak 240 miliony korun. Dále společnost MAFRA získala 118 milionů korun a přes 70 milionů korun inkasovaly společnosti Economia a CZECH NEWS CENTER.
A rostly i výdaje na videoreklamu, oproti měsíci březnu o bezmála 11 milionů korun (výdaje za měsíc duben byly téměř 86 milionů korun). Nevětší příjem z videoreklamy měla TV Nova s 25,6 miliony korun, Seznam.cz s 20,8 miliony korun a FTV Prima s 20,5 miliony korun.
Zadavatelé, kteří utratili za internetovou reklamu nejvíce za měsíc duben, byla společnost Alza.cz s 20,6 miliony korun, Porsche Česká republika s 20,3 miliony korun a společnosti BEZVASPORT a Československá obchodí banka s téměř 16 miliony korun.
Nejvíce financí bylo vynaloženo na propagaci širokého sortimentu spotřebního zboží (79,4 milionů korun), motorových vozidel (76,6 milionu korun) a finančních služeb (74,6 milionu korun).